Sunday 16 August 2015

Kelajuan Cahaya

Di sebabkan Ijau dah cerita pasa troll ni,pada mulanya memang aku buat tak tau je lah,lagi pun Iron Maiden sendiri belum umumkan apa2 berita melainkan album 'The Book Of Souls' yang akan rilis pada 4 september ini.cuma spekulasi yang kemungkinan tour Iron Maiden kali ini akan bermula dari Asia seperti yang di ceritakan dalam blog Deaf Angel yang aku baca tadi.

Seperti kata Ijau troll kali ini agak melampau juga lah,sehinggakan petang tadi abang aku Whatsapp aku bertanyakan benda yang sama.betul ke Iron Maiden akan mengadakan konsert di Kuching?memang tahap kelajuan cahaya betul berita ni tersebar..





Dan ini troll kelajuan cahaya yang aku maksudkan





Tapi memang lawak la hinggakan abang aku beria2 percaya..heheh..dia walaupun dah tak berapa nak rock lagi tapi kalau Iron Maiden dan ACDC memang dia sentiasa ambik tau.
Kelajuan cahaya yang sebenar ialah ini.yang betul merentasi seluruh pelusuk dunia yang tak sabar tunggu 4 September ini..


6 comments:

  1. memang betul NASA cakap tu...hehehe

    cam best la game Ed Hunter 1998 ni.

    lagu ni pun best.

    ReplyDelete
  2. kalau facebook org perseorangan yg sebarkan tu aku tak hairan/kisah... tapi ni facebook "majalah karisma" yg sebarkan... fuh

    lagu speed of light tu, 2 kali dgr dah sangkut melodi, catchy chorus dan 3 solo mautnya

    ReplyDelete
  3. Iron Maiden dah cakap, this year no live show. But next year they will tour.

    ReplyDelete
  4. Kuching always possibility, janji dorang buat duit, Iron Maiden nye manager Rod Smallwood ialah tukang buat duit. Kalau dimana boleh buat duit tentu boleh...
    Dan janji Ed Force One boleh landing kat airport pasal aku speku dorang akan pakai Ed Force One next tour kalau betul ada Asia/Oceania leg

    ReplyDelete
  5. lepas dengar Speed Of Light...rasa tak sabar pulak nak dengar lagu lainnya...

    ReplyDelete
  6. hahahaa aku pun ikut tergelakkk.

    ReplyDelete