Monday 25 September 2017

Iron Maiden - The Complete Album Collection 1990 - 2015

Yang tengah hangat dalam sebulan dua ni





Kebanyakan piring hitam Iron Maiden pada era 90an hingga ke tahun 2015 aku cuma ada piring hitam 'Flight 666','The Final Frontier','En Vivo!','Maiden England' dan juga album yang di terbitkan pada tahun 2015 iaitu 'The Book Of Souls'.Oleh kerana Iron Maiden meriliskan kembali kesemua katalog album mereka bermula pada tahun 90an bersama dengan kotak istimewa yang boleh memuatkan kesemua 13 album studio dan live mereka,aku pun terjebak juga la nak kumpul (tak semua) album mereka.


yang takda lagi Virtual XI,Brave New World,Rock In Rio,Dance Of Death,Death On The Road dan A Matter Of Life And Death.



Baru sampai album 'The X Factor' je.takpa la perlahan-lahan kayuh.lagi pun dengan keadaan sekarang Ringgit Malaysia kejap turun kejap naik nilainya memang susah sikit la aku nak borong semua.heheh..apa yang ada layan je la dulu.





Dan lepas ni album live terbaru dari Iron Maiden 'The Book Of Souls:Live Chapter' pulak nak rilis pada bulan november nanti tabung baru nak penuh dah kena pecahkan balik..heheh..apa pun ni semua sebab hobi,kena la berkorban apa saja ye tak?heheh..bila dah cukup semua album baru la aku buka sealed kotak tu.Up The Irons.

3 comments:

  1. no hurry benda2 gini... sentiasa ada pasal rock never die
    kita je yang die

    ReplyDelete
  2. aku cuma ada sekeping jer dalam kotak tu...jadi la...

    ReplyDelete